Het is waar dat het optimaliseren van uw website u kan helpen hoger te scoren op SERP’s. Maar dat is slechts de helft van het verhaal.Om in een van de felbegeerde toplijsten te verschijnen, zijn er offsite optimalisatietechnieken waarvan u moet profiteren. Of u nu een website-ontwerpbedrijf hier in Foxboro, MA, of een vissershuisje in Alaska bent, er zijn stappen die u kunt nemen om opgemerkt te worden in zoekresultaten. Lees verder voor meer informatie over marketingtechnieken voor zoekmachines die u vandaag kunt beginnen te implementeren. 

Off-site optimalisatie voor betere lokale zoekresultaten 

Hier zijn enkele bruikbare tips die u vandaag in gang kunt zetten.Snelle tip: zorg ervoor dat elke vermelding die u indient exact dezelfde bedrijfsinformatie heeft, inclusief bedrijfsnaam, adres, telefoonnummer, website-URL, beschrijving, etc. 

Registreer u bij legitieme lokale bedrijfsdirectories 

Hoe meer lokale vermeldingen u kunt benutten, hoe meer kans u hebt om bekendheid te krijgen voor uw bedrijf. Maar met de honderden beschikbare bedrijvengidsen, welke zijn het vermelden waard?Er zijn een aantal manieren om deze beslissing te nemen: 

Ga naar Moz Local om specifieke mappen en lijsten te vinden die relevant zijn voor uw bedrijf en om uw huidige bedrijfsvermeldingen te controleren op consistentie. https://moz.com/local/search 

Bekijk dit geweldige bericht van HubSpot voor een lijst met waardevolle zakelijke mappen .  

Verzend uw bedrijfsinformatie naar bedrijfsvermeldingen voor zoekmachines 

Google en Bing hebben beide bedrijfsvermeldingen. Aangezien u probeert opgemerkt te worden bij zoekmachines, loont het om geverifieerde vermeldingen bij elk daarvan te hebben. Hier zijn de links om uw bedrijfsvermeldingen in te stellen: 

Google Mijn Bedrijf  

Bing Places for Business  

Yahoo via Yext (Hier is een nuttig bericht om gratis te vermelden .) 

Word een vertrouwde stem op de lokale scène om links te krijgen 

Netwerk met andere leden van de gemeenschap (offline en online) om een lokale aanwezigheid te worden. Je kunt dit doen door gastblogs, het bijwonen / sponsoren van communityevenementen en een go-to-resource te worden voor anderen om je heen. Dit zorgt voor een positieve buzz en helpt anderen om naar uw website te linken. 

Contentmarketing via sociale media 

Als u blogt (en dat zou u moeten doen), verspreidt u uw blogberichten en andere inhoud naar platforms voor sociale media, met name Google+.Klik hier om uw Google+ bedrijfspagina te maken. (Dit is anders dan uw Google-bedrijfsvermelding.)Naast berichten op sociale media kunt u uw blogberichten toevoegen aan de nieuwe zakelijke berichten van Google. Hier zijn instructies om naar uw Google-bedrijfspagina te gaan . 

Moedig klantrecensies aan op online beoordelingssites 

Het is geen geheim dat sociaal bewijs ongelooflijk belangrijk is. In feite verklaarde 3/4 van de online shoppers in de VS dat online beoordelingen belangrijk waren voordat ze een nieuwe aankoop deden (Statista).Voor bedrijfseigenaren betekent dit dat het belangrijk is om alle vermeldingen op beoordelingssites die relevant zijn voor uw branche te claimen, zodat u de goede beoordelingen kunt omarmen en eventuele negatieve beoordelingen proactief kunt aanpakken.Zoals u kunt zien, zijn er veel gratis strategieën binnen handbereik om u te helpen door de gelederen te klimmen om bovenaan de SERP’s te verschijnen voor lokale zoekopdrachten. 

Laat een reactie achter